۰ نفر

پروازهای فرودگاه مشهد متوقف شد

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۲
کد خبر: 400294
پروازهای فرودگاه مشهد متوقف شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به دلیل مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه تا مساعد شدن شرایط جوی انجام نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: از ساعت یک بامداد امروز به دلیل کاهش دید افقی به کمتر از ۵۰ متر، پروازهای این فرودگاه انجام نشده است.

وی ادامه داد: در این راستا پروازهای شماره ۹۳۶ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور  و ۶۲۵۱ شرکت هواپیمایی تابان به مقصد تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه امروز انجام شود تا مساعد شدن شرایط جوی تاخیر دارد.

جعفری گفت: همچنین پروازهای شماره ٤٠٩٠ شرکت هواپیمایی زاگرس و شماره ۴۳۲۳ شرکت سپهران از مشهد به تهران که قرار بود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود، با تاخیر روبروست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد افزود: علاوه بر آن پرواز شماره ۷۰۷۳ شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد کیش لغو و برای آن پرواز دیگری جایگزین شده‌ است.

وی ادامه داد: پروازهای شماره ٨٠١٦ شرکت ایران ایرتور به مقصد  زنجان به علت نامساعد بودن هوای مبدا و مقصد و شماره ٥٦٩٩ شرکت هواپیمایی آتا به مقصد تهران که قرار بود ساعت پنج و ۳۰ دقیقه امروز انجام شود به دلیل عدم ورود پرواز از تهران لغو شده‌اند.

وی از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل کنند.

 فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر است. این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.