۰ نفر

گران‌ترین درخت کریسمس جهان چگونه تزیین شده است؟ +عکس

۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۲:۴۱
کد خبر: 400175
گران‌ترین درخت کریسمس جهان چگونه تزیین شده است؟ +عکس

این درخت با طراحی خانم دبی وینگهام از انگلستان و با الماس‌های سرخ، سفید، صورتی و سیاه به علاوه سنگ‌های قیمتی و جواهرات بسیار گرانقیمت تزئین شده تا جایی که ارزش آن ۱۵میلیون دلار برآورد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک، کسانی که هم‌زمان با جشن‌های پایان سال میلادی، به هتل «کمپینسکی باهیا» در شهر ماربیا (مربله) اسپانیا می‌روند می‌توانند گران‌ترین درخت کریسمس جهان را از نزدیک ببینند.

این درخت با طراحی خانم «دبی وینگهام» از انگلستان و با الماس‌های سرخ، سفید، صورتی و سیاه به علاوه سنگ‌های قیمتی و جواهرات بسیار گرانقیمت تزئین شده تا جایی که ارزش آن ۱۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

281622_178

جواهرات این درخت از شرکت‌های «بولگاری»، «کارتیه»، «ون کلیف اند آرپلز» و «شانل» انتخاب شده‌اند، به علاوه شیشه‌های عطر، تخم شترمرغ، طاووس‌های سه بعدی ساخته شده از شکلات در آن به چشم می‌خورد.

تزیینات گران‌ترین درخت کریسمس از پر طاووس الهام گرفته شده است، و حکاکی‌های منحصر به فرد ظریفی دارد.

281623_475

این درخت گرانقیمت در فهرست گران‌ترین تزئین درخت جشن‌های عید میلاد مسیح (ع) به شمار می‌رود.

در سال ۲۰۱۰ میلادی، هتل «قصر امارات» ابوظبی با درخت ۱۱ میلیون دلاری کریسمس که با سنگ‌های قیمتی و ارزشمند تزئین شده بود، نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کرد.

در سال ۲۰۱۶ برند معروف جواهرات Ginza Tanaka توکیو، درخت کریسمس با ۴ هزار فوت رشته‌های طلای ۲۰۰ میلیون دلاری معادل ۱.۸ میلیارد ین را در معرض نمایش گذاشت.

281625_412