۰ نفر

تعطیلی مدارس اصفهان

۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰:۵۵
کد خبر: 398430
تعطیلی مدارس اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در دومین جلسه کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان مقرر شد مدارس شهر اصفهان و بعضی شهرستان‌ها فردا نیز تعطیل باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش در رابطه با تعطیلی مدارس اصفهان اظهار کرد: به دنبال تغییر وضعیت هوای اصفهان ساعت 10 امشب دومین جلسه کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل شد، این در حالی بود که در جلسه عصر کارگروه هواشناسی اعلام کرده بود که وضعیت هوا مشکلی پیدا نمی‌کند و شاخص‌های کیفیت هوا کم است و شاخص‌ها 60 بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: هواشناسی در جلسه عصر کارگروه اعلام کرد که شاخص‌ها در حد هشدار برای گروه‌های حساس است، اما یک مرتبه وضعیت هوا تغییر و شاخص‌ها افزایش پیدا کرد و با توجه به افزایش قابل توجه غلظت آلاینده‌های جوی در ساعات امشب و همچنین کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان و شهرهای صنعتی شرایط پایداری هوا تشدید شد.

وی با اشاره به اینکه هوا یک پایداری مطلق پیدا کرد، گفت: وضعیت هوا ساعت 10 به مدیریت بحران اعلام شد که بلافاصله جلسه در استانداری تشکیل شد و اعضا از بهداشت، هواشناسی و محیط زیست حاضر شده و تصمیم گرفته شد که فردا به منظور کاهش مواجهه افراد با آلودگی هوا چون وضعیت هوا به ناسالم برای عموم می‌رسد قرار شد مدارس تعطیل باشد.

شیشه‌فروش اضافه کرد: با توجه به وضعیت هوا مقرر شد کلیه دوره‌های تحصیلی آموزش و پرورش و مهدهای کودک و پیش دبستانی در نواحی 6 گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش شهرهای فلاورجان، زرین‌شهر، فولادشهر، باغ بهادران، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، پیربکران، برخوار و مبارکه، کاشان و شهر سجزی تعطیل باشد.