۰ نفر

کشف 98کیلو مواد مخدر در بار میگو

۴ آذر ۱۳۹۸، ۱:۲۱
کد خبر: 397114
کشف 98کیلو مواد مخدر در بار میگو

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی یک عملیات موفق، محموله ۹۸کیلوگرمی تریاک را که به صورت حرفه‌ای در یخچال زیر بار میگو جاسازی شده بود کشف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی در تشریح جزییات کشف این محموله بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان طی یک عملیات هماهنگ به صورت ویژه پیرامون فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و استان های همجوار فعالیت داشتند، اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل باند و نحوه فعالیت آنان مورد بررسی اطلاعاتی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد، سرکرده باند با همکاری دیگر مرتبطین خود مواد مخدر را از استان هرمزگان تهیه و قصد انتقال آن به یکی از استان همجوار را دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: سریعا سه تیم مجرب از پلیس مبارزه با مواد مخدر به مسیرهای احتمالی تردد سوژه اعزام شدند و اقدام به کنترل مسیر کردند که نهایتا یک دستگاه خودروی وانت آریسان مربوط به اعضای باند را در کمربندی شهر چغادک شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متوقف کردند.

سردار واعظی با اشاره به اینکه در این رابطه سرکرده باند دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد، گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۷ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین که به صورت حرفه ای در یخچال زیر بار میگو جاسازی شده بود کشف شد.