۰ نفر

برف یک متری در کهگیلویه وبویراحمد

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۱۵
کد خبر: 395523
برف یک متری در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: بارش یک متری برف در گردنه بیژن محور سی سخت پادنا باعث مسدود شدن این مسیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین نصیری راد اظهارداشت: گردنه بیژن ،سی سخت را به پادنا در شهرستان سمیرم استان اصفهان متصل می کند که با توجه به بارش سنگین برف تا اطلاع ثانویه مسدود است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه عمده بارش ها در این محور بصورت برف است بازگشایی آن تا روزهای نزدیک عید نوروز امکان پذیر نیست.

نصیری راد تصریح کرد: با وجود بارش برف و باران در نقاط مختلف این استان، تمامی جاده های ارتباطی (جاده های اصلی،فرعی و بزرگراه ها) به جز راه فرعی سی سخت به پادنا باز و تردد در آنها روان است.

وی عنوان کرد: بارش در مناطق کوهستانی و سردسیری و جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به صورت برف و در مناطق گرمسیری استان به صورت باران بوده و در این مناطق تردد خودروها نیز آرام و روان است.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد به افرادی که قصد سفر به این استان و به ویژه مناطق سردسیری و کوهستانی آن را دارند توصیه کرد که به امکانات ایمنی از جمله زنجیرچرخ و پوشاک گرم مجهز باشند.

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست تا حد ممکن از سفرهای غیرضرور بپرهیزند و مسافران نیز در صورت اختلال تردد در جاده های ارتباطی این استان با نیروهای راهداری و پلیس راه استان همکاری لازم را داشته باشند.