۰ نفر

احتمال لغو آزمون استخدامی کشوری وجود دارد؟

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۲۵
کد خبر: 395467
احتمال لغو آزمون استخدامی کشوری وجود دارد؟

با توجه به مشکلات ناشی از برخی اعتراضات در کشور به سهمیه‌بندی بنزین و همچنین محدودیت دسترسی به اینترنت در کشور؛ تعداد کثیری نگران برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  در پی بروز برخی تجمعات و اعتراض‌ها به سهمیه‌بندی بنزین و همچنین اختلال در قطعی اینترنت طی دو روز گذشته تعداد کثیری از مخاطبان خواستار پیگیری وضعیت آزمون استخدامی که قرار است این هفته پنج شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار شود، شدند.

در همین رابطه مهدی ناصری، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه تصمیم جدیدی در خصوص لغو یا تعویق هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ گرفته نشده است،‌ اظهار کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون طبق زمان‌بندی اعلام شده عصر امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری از طریق سایت این سازمان منتشر خواهد شد و داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند تا روز چهارشنبه فرصت دارند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تصمیم جدیدی در خصوص لغو یا تعویق احتمالی هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ گرفته نشده است و در این زمینه متناسب با شرایط تصمیم خواهیم گرفت و سازمان سنجش آموزش کشور آمادگی همکاری به منظور برگزاری آزمون در شرایط مناسب را دارد.

 کارت شرکت در آزمون داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از عصر روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد؛ لذا تمامی متقاضیان شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین‌شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاع ثبت‌نامی و یا شماره پرونده و کد رهگیری خود پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرای کشور روز پنجشنبه، ۳۰ آبان ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری این آزمون به این شکل است که درهای ورود به جلسه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد.