۰ نفر

برگزاری مراسم ازدواج در بیمارستان +عکس

۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۳:۰۶
کد خبر: 394445
برگزاری مراسم ازدواج در بیمارستان +عکس

یک زوج آمریکایی مراسم ازدواج خود را در بیمارستانی در تگزاس برگزار کردند. علت این اقدام بیماری پدر داماد و عدم امکان وی برای حضور در مراسم بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، آلیا و مایکل تامپسون دو مراسم عروسی برگزار کردند. همانطور که از پیش مشخص کرده بودند، یکی از مراسم در کلیسا برگزار شد و جشن دیگری که کاملا یک جشن بداهه بود در مرکز پزشکی بیلور اسکات و وایت سانیوال برگزار شد. یعنی جایی که پدر مایکل در حال بهبودی پس از جراحی اورژانسی بود.

277061_503

پدر داماد ، ویلیام تامپسون ، عفونت شدید داخلی و نیاز به بستری و جراحی در روزهای منتهی به عروسی داشت. هنگامی که مشخص شد او برای روز ازدواج پسر خود در بیمارستان خواهد بود ، الیا و مایکل با نقشه جدیدی رو به رو شدند تا عروسی را برای او به ارمغان بیاورند.

277062_753

الیا در این خصوص می گوید : "ما بلافاصله تصمیم گرفتیم که در بیمارستان ازدواج کنیم ، زیرا می دانستیم که واقعاً حضور در آنجا برای وی (پدر داماد) مهم است و راهی نبود که پزشکان اجازه دهند او از بیمارستان بیرون بیاید پس ما پیش او رفتیم."

برای برگزاری این مراسم، عروس و داماد هر دو لباس بیمارستان پلاستیکی پوشیدند و حلقه هایی را از روی دستکش مبادله کردند.بسیاری از پرستاران و بیماران نیز در این جشن شرکت داشتند و برای آنان حضور در چنین مراسمی جذاب بود.