۰ نفر

خودروی جا مانده در پارکینگ اربعین، به شهرداری منتقل شد

۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰:۵۴
کد خبر: 394427
خودروی جا مانده در پارکینگ اربعین، به شهرداری منتقل شد

شهردار مهران گفت: تنها خودروی به جامانده در پارکینگ مرزی اربعین به شهرداری مهران منتقل شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الله نصیری‌پور شهردار مهران اظهار داشت: با توجه به مراجعه زائرین به مهران در طول سال به‌خصوص در ایام اربعین تقویت زیرساخت‌های شهرداری این شهرستان سبب ارائه خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به زوار خواهد شد.

وی افزود: در ایام اربعین به سبب پارک ماشین زائران بر روی چمن‌ها، فضای سبز، بلوارها، و … سبب خساراتی به زیرساخت‌های شهرداری مهران شد.

شهردار مهران ادامه داد: در حال حاضر تنها یک خودرو در پارکینگ اربعین وجود دارد که به‌دلیل عدم مراجعه مالک، خودرو به شهرداری انتقال داده شده است.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن به فصول بارندگی‌های فصلی و کاهش بلایای طبیعی لایروبی رودخانه فصلی شماور در دستور کار شهرداری مهران قرار گرفت.

نصیری پور ادامه داد: این عملیات با لایروبی مسیر و رفع انسداد موضعی ناشی از درختان و بوته‌های خودرو اصلاح، که در نتیجه آن علاوه بر زیبایی بستر رودخانه، از حوادث احتمالی در مواجهه با سیلاب و طغیان رودخانه وناقل بیماری سالک نیز جلوگیری می‌شود.

وی یادآور شد: فراهم بودن شرایط برای هدایت صحیح و مناسب آب‌های سطحی در رودخانه‌ها، لایروبی و بسترسازی تمامی کانال ‌ها و رودخانه‌های سطح شهر در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی، جلوگیری از تکثیر حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا از دلایل مهم لایروبی است.