۰ نفر

افزایش ۹۰درصدی کشفیات نیروی انتظامی با ایجاد «پلیس امنیت اقتصادی»

۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۵۱
کد خبر: 393814
افزایش ۹۰درصدی کشفیات نیروی انتظامی با ایجاد «پلیس امنیت اقتصادی»

فرمانده ناجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی را امسال راه‌اندازی کردیم که شروع به کار کرده و برکات خوبی را داشته و کشفیات ما امسال نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار سرتیپ حسین اشتری عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: استان هرمزگان به دلایل شرایط خاص و مرزی بودنش در بحث قاچاق کالا و ارز نیازمند کار ویژه ای بود که در این حوزه همکاران اهتمام ویژه ای داشتند و توفیقات خوبی ایجاد شد.

 وی ادامه داد: با موافقت مقام معظم رهبری، پلیس گمرک ایجاد شد و در ۱۰ گمرک استقرار پیدا کرد. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی را هم امسال راه‌اندازی کردیم که شروع به کار کرده و برکات خوبی را داشته و کشفیات ما امسال نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است. 

اشتری اضافه کرد: یکی از ویژگی های سردار ملکی (فرمانده انتظامی سابق هرمزگان) پیگیر بودن است که سوابق خوبی داشته اند و از این پس سردار جعفری که در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بودند راه وی را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: در سطح کلان، نیروی انتظامی موفقیت های بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کرده و در تمام اتفاقات نقش‌آفرینی خوبی داشته است مانند رخداد سیل که طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی خوش درخشید. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: در موضوع اربعین تمام توانمان را پای کار گذاشتیم و بیش از ۳۰ هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی برقراری امنیت و تسهیل تردد زائرین را به خوبی انجام دادند. 

 سردار اشتری تاکید کرد: در بحث برخورد با جرائم، کاهش جرائم خشن و کاهش تصادفات توفیقاتی داشتیم و به سمت هوشمندسازی پلیس در حال حرکت می‌کنیم تا  تجهیزات به روزی داشته باشیم و بتوانیم رضایت مردم را تامین کنیم.