۰ نفر

کدام مدارس استان تهران فردا تعطیل هستند؟

۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۰۸
کد خبر: 393795
کدام مدارس استان تهران فردا تعطیل هستند؟

معاون استاندار تهران از تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان‌های پیشوا، ورامین، پاکدشت، قرچک و ناحیه یک و ۲ شهرری و کهریزک در روز سه شنبه در پی تداوم آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  تقی زاده  گفت: مدارس این شهرستان‌ها فردا (سه شنبه) در دو شیفت صبح و عصر در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی تعطیل است.

وی همچنین گفت که براساس نتایج پایش‌های ایستگاه‌ها در سطح شهر تهران، شاخص آلودگی روی عدد ۱۳۰ بود که از عدد ۱۵۰ کمتر بود، بنابراین مدارس شهر تهران فردا تعطیل نیست.

معاون استاندار تهران با اشاره به پیش‌بینی تداوم آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها طی روزهای آتی گفت: برای روز چهارشنبه نیز با توجه به شرایط و کیفیت هوا، فردا بعدازظهر تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته تقی زاده، تمامی مصوبات کمیته اضطرار که روز یکشنبه تشکیل جلسه داد، در روزهای آینده نیز اعمال می‌شود که برخی از این مصوبات عبارتند از افزایش عوارض طرح ترافیک، نیم بها شدن بلیت مترو و اتوبوس، ممنوعیت تردد کامیون‌ها.

لغو زنگ ورزش مدارس البرز در دو روز آینده

 استانداری البرز اعلام کرد: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه علاوه بر تعطیلی زنگ ورزش به سازمان ورزش و جوانان اعلام می‌شود که فعالیت‌های ورزشی در فضاهای سرباز را به حداقل برسانند.