۰ نفر

هشدار پلیس راهور: مواظب خطر واژگونی باشید

۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۳۳
کد خبر: 390383
هشدار پلیس راهور: مواظب خطر واژگونی باشید

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارندگی در اقصی نقاط کشور تاکید کرد: سطح هر یک از محورهای مواصلاتی کشور لغزنده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار سیدتیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور اظهار داشت: اغلب محورهای استان اردبیل، کرمانشاه  و ارتفاعات محورهای هراز، کرج - چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.

وی افزود: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب و رانندگان به طور حتم با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه رانندگان همچنین پیش از سفر از صحت گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند؛ ادامه داد: استهلاک و فرسودگی آج لاستیک ها کنترل خودرو را دشوار می کند و بر این اساس رانندگان از صحت و سلامت وضع فنی خودرو؛ تیغه های برف پاک کن و... نیز مطمئن شوند.

وی تصریح کرد: در مسیر مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده است؛ تردد در محورها در جریان است و از منظر ترافیکی نیز مساله خاصی مشاهده نمی شود؛ اما رانندگان ملاحظات مذکور را به هنگام رانندگی در نظر گیرند.

سردار حسینی در رابطه با مسافران مشهد نیز یادآور شد: رانندگان مسیرهای منتهی به مشهد، ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مراقب زائرین پیاده باشند.

وی در خصوص تمهیدات ترافیکی مشهد خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می شود؛ پارکینگ های حرم مطهر پذیرش نمی کنند و محدودیت های عبور و مرور وسائل نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال می شود.

به گفته سردار حسینی خودروهای پارک شده در این معابر از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح پاکسازی و این محدودیت در خصوص ترافیک تا پایان روز سه شنبه اجرا می شود.