۰ نفر

آیا ستایش ۴ هم ساخته می‌شود؟

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰
کد خبر: 389976
آیا ستایش ۴ هم ساخته می‌شود؟

کارگردان سریال ستایش گفت: اکنون درباره ادامه فصل چهارم چیزی نمی‌دانم، داستان پایان خوبی دارد و اگر ادامه داشته باشد اتفاق جدیدتری با همین کاراکتر‌ها است.

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش در پاسخ به اینکه آیا «ستایش ۴» نیز ساخته خواهد شد یا خیر، گفت: خیلی‌ها از من در این باره سوال می‌کنند. بخش سوم هم برای من اینگونه بود که وقتی دو را تمام کردیم می‌دانستیم ادامه خواهد داشت، اما همه چیز قائل به کشف و شهود نویسنده بود و بنا بود مطالب یک و دو در بخش سه جمع بندی شود. اکنون درباره فصل چهارم واقعا نمی‌دانم و باید از آقای مطلبی سوال کرد.

وی در این باره که آیا داستان در فصل سه بسته می‌شود، اظهار کرد: داستان پایان خوبی دارد و اگر ادامه داشته باشد اتفاق جدیدتری با همین کاراکتر‌ها است.

نادری هم در ادامه درباره کار جدیدش خبر داد: من سر سریال «از سرنوشت» هستم که در سه فاز ساخته می‌شود و فاز اول را آقای علیرضا خردمندان ساختند و فاز بعدی را علیرضا بذرافشان می‌سازد.

سلطانی در پایان گفت: مجموعه «ستایش» فقط حاصل کار کارگردان و بازیگران نیست و مجموعه عواملی است که از ۱۰ سال پیش مشغول کار هستند.