۰ نفر

سرقت مسلحانه در زاهدان

۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۲:۱۷
کد خبر: 388020
سرقت مسلحانه در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از سارقان و کشف خودروی سرقتی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شب‌گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک‌فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد یک‌دستگاه پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین با سد کردن راه یک دستگاه نیسان آبی‌رنگ و تهدید راننده با اسلحه گرم خودروی مذکور را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه، شگردها و فناوری‌های نوین خودروی نیسان را که همراه پژو ۴۰۵ در مسیر زاهدان به خاش در حال تردد بود شناسایی کردند. ماموران خودروهای مذکور را تحت تعقیب قرار داده و در حوالی پاسگاه «جون‌آباد» شهرستان زاهدان به رانندگان این خودروها دستور ایست دادند.

سردار قنبری اظهارداشت: خودروها بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و به طرف ماموران تیراندازی کردند که با واکنش پلیس مواجه شدند. در ادامه این تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خودروی پژو با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شد اما ماموران سرانجام خودروی نیسان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به هلاکت سارق خودروی نیسان گفت: در بازرسی بدنی از این سارق یک قبضه اسلحه کلت‌کمری، ۲ تیغه خشاب و ۷ فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری سایر سارقان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: پلیس با سارقانی که با انجام سرقت‌های خشن و مسلحانه امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.