۰ نفر

پایان شایعات درباره جاسبی با انتشار یک عکس

۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶
کد خبر: 386045
پایان شایعات درباره جاسبی با انتشار یک عکس

انتشار عکسی از عبدالله جاسبی نشان می‌‎دهد تمام اخبار در مورد مهاجرت وی از کشور، کذب بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرناپلاس، اواخر شهریورماه اخباری در رسانه‌های کشور منتشر شد مبنی بر اینکه «عبدالله جاسبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق دانشگاه آزاد، برای طی دوره درمانی خود به خارج از ایران سفر کرده است». برخی دیگر از این رسانه‌ها نیز پا را فراتر گذشته و اعلام کردند که وی برای همیشه ایران را ترک کرده است و این خبر را این‌گونه منعکس کردند که «جاسبی سرشناس‌ترین چهره در جمهوری اسلامی است که ایران را برای همیشه ترک کرده است.»

امروز عکسی از جلسه اولیا و مربیان یک مدرسه دخترانه منتشر شده که جاسبی را در حال سخنرانی در این مراسم نشان می‌دهد؛ عکسی که پایانی است بر همه شایعات هفته‌های اخیر که تلاش می‌کرد با تعابیری همچون «فرار جاسبی» بگوید رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی، جلای وطن کرده است.

عبدالله جاسبی از جمله کسانی است که نامش با دانشگاه آزاد گره خورده است. وی از ابتدای تأسیس این دانشگاه که با ایده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شکل گرفت، به ریاست دانشگاه منصوب شد و نزدیک به ۳۰ سال در این سمت باقی ماند و سرانجام در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، مجبور به ترک صندلی این دانشگاه بزرگ شد و جای خود را به فرهاد دانشجو داد.

156679633