۰ نفر

رئیسی: ایجاد یأس در جامعه حرکت در جبهه دشمن است

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۶
کد خبر: 383360
رئیسی: ایجاد یأس در جامعه حرکت در جبهه دشمن است

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه انتخابات پیش رو هرکس در جامعه ایجاد یاس کند قطعا باید بداند که در جبهه دشمن حرکت کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه هفتمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی گفت: از تمامی دست اندرکاران برگزاری اجلاس در دو روز اخیر تشکر می‌کنیم زیرا با حضور منظم خود موجب شدند تا نطق‌های متعدد در صحن مجلس خبرگان ارائه شود. 

وی با اشاره به فضای داخلی کشور تاکید کرد: باید بدانیم که هنوز جنگ تمام نشده و در حوزه‌های مختلف دشمنی ادامه دارد برای مثال در جنگ اقتصادی که امروز علیه کشور ما به راه افتاده است باید با خلاقیت و متناسب با این جنگ رفتار کنیم. 

رئیسی اظهار داشت: از همه مسئولان انتظار می‌رود با حرکت و تلاش خود در جامعه امیدآفرینی کنند. امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فضای امید در کشور شکل گرفته است. 

وی ادامه داد: امروز در کشور ما فضای بی اعتمادی  به اروپا و بیزاری از آمریکا شکل گرفته است و در آستانه انتخابات پیش رو هرکس در جامعه ایجاد یاس کند قطعا باید بداند که در جبهه دشمن حرکت کرده است. 

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق بدهد تا در جهت منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.