۰ نفر

پسربچه ۵ساله برادرش را با تفنگ کشت

۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۴۳
کد خبر: 381701
پسربچه ۵ساله برادرش را با تفنگ کشت

بنابر اعلام منابع پلیس و رسانه‌های آمریکایی، پنج کودک از جمله یک پسر بچه چهار ساله طی روزهای شنبه و یکشنبه با سلاح گرم در ایالت تگزاس کشته یا زخمی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، این اتفاق‌های ناگوار بار دیگر خطرات سلاح گرم در آمریکا را گوشزد می‌ کند. ۳۰ درصد افراد بالغ در آمریکا دستکم یک قبضه سلاح گرم در اختیار دارند.

به گفته پلیس محلی، حوالی ظهر روز یکشنبه یک پسر بچه پنج ساله یک سلاح گرم در منزل خود در فورت ورث (Fort Worth) واقع در غرب دالاس پیدا کرد و اقدام به شلیکی مرگبار به سوی برادر چهار ساله اش کرد.

جیمی پولیزانی (Jimmy Pollozani) , سخنگوی پلیس گفت: در حال حاضر والدین این پسر بچه تحت تعقیب قضایی نیستند.

همچنین کریستوفر کوک (Christopher Cook) , یکی از مسئولان پلیس آرلینگتون، گفت: چند بچه در حال بازی در یک اتاق بودند و یک پسر بچه حدود ۱۰ ساله یک اسلحه پیدا کرد و سپس به سوی دوست خودش شلیک کرد. او که از ناحیه سر زخمی شده است در وضعیت وخیمی به سر می‌برد. یک دختربچه نیز بر اثر اصابت ترکش‌های گلوله به طور سطحی زخمی شده است.

یک پسر نوجوان به پلیس گفت: اسلحه به او تعلق داشته است. والدین او از این موضوع خبر نداشته اند. پلیس در حال بررسی نحوه دست یافتن این نوجوان به سلاح گرم است.

از سوی دیگر یک دختربچه روز یکشنبه از ناحیه پشت مورد اصابت گلوله سلاح نیمه خودکار قرار گرفت. گفته می‌شود این سلاح سرقتی بوده است.

به گفته پدر و مادر او، دختربچه روی اسلحه نشسته بود که بر اثر فشار، گلوله‌ای از آن شلیک شده است.