۰ نفر

جزئیات کلاهبرداری با جعل عنوان دانشجوی نخبه!

۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۴۴
کد خبر: 381184
جزئیات کلاهبرداری با جعل عنوان دانشجوی نخبه!

فردی که با جعل عنوان دانشجوی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اقدام به کلاهبرداری درفضای مجازی کرده بود با طرح شکایت از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در این رابطه گفت: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

دالبند توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

وی ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را شدیدا تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد و دانشکده اقدام به طرح شکایت کرده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.