۰ نفر

وزیر آموزش و پرورش:

ممنوعیت تحصیل دانش‌آموزان مبلغ ادیان غیررسمی کشور

۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹
کد خبر: 379995
ممنوعیت تحصیل دانش‌آموزان مبلغ ادیان غیررسمی کشور

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه ۱۴ میلیون دانش آموز از ابتدای مهر به مدرسه می‌روند از حل مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران درباره آمادگی های این وزارتخانه برای اجرای پروژه مهر، اظهار کرد: پروژه مهر، پروژه‌ای است که از چند ماه قبل در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است و تمامی استان‌ها، واحدها و مناطق در این خصوص فعال هستند و سازماندهی نیروی انسانی نیز انجام شده است.
وی افزود: مقداری کسری در مورد نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده، مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۴ میلیون دانش آموز از ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌های من تلفیق خانه و مدرسه است و این ترکیب کمک موثری به تربیت بچه‌ها می‌کند. در این زمینه استدعا می‌کنم همه والدین در این فرصت باقی مانده به مدارس فرزندانشان سر بزنند و از مدارس حمایت کنند.
حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه منظور من لزوما حمایت و کمک‌های مالی نیست، خاطر نشان کرد: معتقدم که فضای مدرسه باید فضایی شاداب، بانشاط و راحت و مناسبی به ویژه برای دخترها باشد و امیدواریم با کمک همه خانواده‌ها و مردم ایران بتوانیم مهر باشکوهی را برگزار کنیم.
وی همچنین درباره تحصیل دانش آموزان پیرو ادیان دیگر اظهار کرد: اگر دانش آموزان اظهار کنند که پیروان ادیان دیگری بجز ادیان رسمی کشور هستند و این اقدام آنها به نوعی تبلیغ محسوب شود، تحصیل آنها در مدارس ممنوع است.