۰ نفر

رصد خرید و فروش داروی قاچاق توسط نیروی انتظامی

۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۲۷
کد خبر: 378300
رصد خرید و فروش داروی قاچاق توسط نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خرید و فروش داروی قاچاق در فضای مجازی و حقیقی مورد رصد نیروی انتظامی قرار می‌گیرد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته با کسانی که دارو را به صورت قاچاق می‌فروختند از سوی نیروی انتظامی برخوردهایی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه از سال گذشته در برخورد با قاچاق دارو، اقدامات لازم انجام‌شده و در این راستا برخی باندهای قاچاق دارو شناسایی و تعدادی از آنان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد، اضافه کرد: فروش داروی قاچاق در یک نقطه خاصی نیست، بلکه در نقاط مختلف و فضاها و شهرهای گوناگونی از جمله فضای مجازی وجود دارد.

اشتری افزود: خرید و فروش داروی قاچاق در فضای مجازی و حقیقی مورد رصد نیروی انتظامی قرار می‌گیرد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌شود.

وی بابیان اینکه اشراف خوبی در خصوص قاچاق دارو وجود دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه اقدامات مؤثرتری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه اکنون در برخورد با قاچاق دارو مسؤولان مربوطه پای کار آمده‌اند که امید می‌رود با یک همت و تلاش جمعی بتوانیم برخورد مناسبی با فروشندگان داروهای قاچاق داشته باشیم.