۰ نفر

تذکرات پلیس در آستانه ماه محرم

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
کد خبر: 377081
تذکرات پلیس در آستانه ماه محرم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال تدابیر ترافیکی در شب‌های ماه محرم خبر داد. هم چنین قوانین انتظامی خاصی هم در ایام عزاداری وضع شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ فضل الله شیری در خصوص این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای  [آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای پوشش ترافیکی شب‌های محرم] پلیس راهور مهم است، به صورت ویژه تخلفات رانندگی در شب‌های ماه محرم کنترل می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور هیات‌های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا خواهد کرد.

سرهنگ شیری از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیات‌ها همچون عدم انسداد معابر خبر داد و گفت: هیات در رابطه با مشکلات ترافیکی که ممکن است به دنبال ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذورات و... برای مردم به وجود آید، مسئول هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خواستار رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب‌های محرم و در هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و گفت: هیئت‌ها نیز نسبت به زمان تعیین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایت کنند.

وی همچنین در خصوص شعارنویسی بر روی خودرو‌ها اظهار داشت: شعارنویسی‌ها نباید به گونه‌ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو شود و در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف خواهد شد.

سرهنگ شیری همچنین از توقیف خودرو‌هایی خبر داد که شعار‌های نامتعارف بر روی آن‌ها درج شده باشد.

وی با بیان اینکه گل آلود کردن خودرو‌ها در این ایام ممنوع است، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی طی شب‌های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت‌های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.