۰ نفر

زوج خوشبخت با اختلاف سنی بیش از 4دهه! +عکس

۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۳۵
کد خبر: 374061
زوج خوشبخت با اختلاف سنی بیش از 4دهه! +عکس

ازدواج با اختلاف سنی بالا همیشه مورد توجه است و اکنون نیز یک زوج با اختلاف سنی 42ساله ، علیرغم اظهارنظرهای منفی دیگران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و حدود سه سال است در کنار یکدیگرند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اورسوزولا گروزلاک 19 ساله و نیگل تورپه 61 ساله تاکنون با وجود اختلاف سن 42 ساله از ازدواجی موفق برخوردار بوده اند اما به سوژه اطرافیان نیز تبدیل شده اند.

اورسوزولا برای اولین بار در سال 2016 با خانواده نیگل در آکسفورد دیدار کرد و مدتی بعد در همان سال نیز نیگل با خانواده وی در انگلستان آشنا شد.  دیدار کرد. این زوج در یک مهمانی خانوادگی حضور داشتند، زیرا نیگل دوست عمه اورسوزولا بود و فوراً به یکدیگر جذب شدند.

اورسوزولا در این خصوص می گوید: "وقتی فهمیدم عاشق او هستم ، بسیار مشتاق و پر از انرژی مثبت بودم. احساساتی که نسبت به او داشتم به من انرژی می داد تا زندگی کنم. من با او کاملاً خوشبختم." پیوند آنها با عشق متقابل به موسیقی متال تقویت شد او می گوید: " وقتی وارد خانه اش شدم و دیدم چقدر آلبوم های موسیقی متال دارد متوجه شدم جفت واقعی خود را پیدا کرده ام چون من هم به همان شدت موسیقی متال را دنبال می کردم."

713044_286

ام این آشنایی به سادگی منجر به ازدواج نشد. چرا که خانواده دختر به شدت مخالف وصلت این دو نفر بودند. خانواده اورسوزولا ابتدا دسترسی او را به اینترنت و شبکه های اجتماعی قطع کردند و سپس تلفن همراهش را گرفتند. اگرچه با گذشت مدت ها از آن زمان اکنون خانواده این دو نفر رابطه بینشان را پذیرفته اند اما اطرافیان با تمسخر به این دو نفر نگاه می کنند و تصور می کنند پدر و دختر هستند.

اورسوزولا اصالت لهستانی دارد و برای زندگی با میگل به بریتانیا سفر کرده است اما از رفتار مردم و به ویژه پسران جوان با خود ناراضی است و می گوید از تمسخرها خسته شده است. با همه این ها اورسوزولا از زندگی مشترکش راضی است و هرگز قصد ندارد همسرش را ترک کند.