۰ نفر

معاون وزیر کشور خبر داد:

خبرهای خوبی برای استخدام کارکنان شهرداری در راه است

۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴
کد خبر: 373846
خبرهای خوبی برای استخدام کارکنان شهرداری در راه است

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به اهمیت امنیت شغلی برای کارکنان شرکتی و قراردادی شهرداری ها، گفت: ان شاالله خبرهای خوبی را در این راستا و در آینده خواهیم شنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد عصر پنجشنبه در نشست با شهرداران استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی و پیدا کردن امنیت شغلی کارکنان همواره جزء دغدغه های من بوده و با جدیت موضوع آئین استخدام شهرداری ها در حال پیگیری است.

وی در ادامه و با بیان اینکه شهرداران کشور باید دل از اعتبارات دولتی کنده و خود به فکر درآمدزایی باشند، افزود: کمک های دولتی به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای شهرداری های مختلف کشور نیست.

جمالی نژاد، یکی از بهترین راه های درآمد زایی را جذب سرمایه گذار به منظور اجرای پروژه های گردشگری عنوان کرد و گفت: امروزه بسیاری از شهرهای جهان در حال حرکت به این سمت و سو بوده و توانسته اند درآمدهای خوبی را نیز کسب کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه به ظرفیت های بالای کشورمان در حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: در حالی که برخی کشورها اقدام به ساخت جاذبه های گردشگری جعلی می کنند ایران اسلامی سانتی متر به سانتی متر آن از این مواهب بهره مند است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای استان کرمانشاه در حوزه گردشگری و لزوم معرفی آن ها به سرمایه گذاران، گفت: متاسفانه آنگونه که باید این جاذبه ها معرفی نشده اند در حالی که می توان با تبلیغ روی آن ها پای بخش خصوصی را به شهرهای استان کرمانشاه باز کرد.

جمالی نژاد افزود: طاق بستان، بیستون، غار قوری قلعه، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و بسیاری از سراب و مناطق طبیعی و تاریخی دیگر همه قابلیت جذب سرمایه گذار را دارند.

رئیس سازمان همیاری و شهرداری های کشور همچنین از آمادگی این سازمان برای تجهیز آتش نشانی های شهرهای مختلف کرمانشاه، کمک در زمینه توزیع قیر برای آسفالت معابر، نوسازی و یا تعمیر ماشین آلات مورد نیاز و ... خبر داد.