۰ نفر

جدیدترین اظهارات حسینی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان

۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
کد خبر: 370395
جدیدترین اظهارات حسینی درباره رتبه‌بندی فرهنگیان

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به ابلاغ اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی گفت: برای اینکه معلمان از ۲ هزار میلیارد تومان بهره‌مند شوند برای اول مهر با روشی که خودمان پیگیری کردیم این موضوع را در احکامشان می‌آوریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید جواد حسینی درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عنوان‌کرد: اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی به آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی را حتماً باید از مسیر دولت پیش ببریم و مسیر قانونی خودش را طی کند، برای اینکه معلمان از 2 هزار میلیارد تومان بهره‌مند شوند برای اول مهر با روشی که خودمان پیگیری کردیم، این موضوع را در احکامشان می‌آوریم و شامل حال تمام معلمان می‌شود همچنین وقتی رتبه‌بندی در مسیرخودش نهایی شد این را در آنجا به حساب می‌آوریم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود بین 400، 500 و 600 هزار تومان با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی به حقوق معلمان اضافه می‌شود و افزایش حقوق معلمان در احکام حقوقی آنان از شهریور اعمال می‌شود.

همچنین محمد‌باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای دومین مرحله از طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داده و گفته بود: در قانون بودجه، برای اجرای دومین مرحله طرح رتبه‌بندی فرهنگیان 2 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که این مبلغ در دو سال گذشته و برای اجرای مرحله اول، 2 هزار و 600 میلیارد تومان بود؛ وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر مقدمات اجرای مرحله دوم را که اعتبارات آن ابلاغ شده فراهم کند.