۰ نفر

هدیه تولد جالب یک مرد آمریکایی به همسرش! +عکس

۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۳
کد خبر: 369421
هدیه تولد جالب یک مرد آمریکایی به همسرش! +عکس

یک مرد امریکایی برای تولد همسرش که عاشق خریدهای آنلاین است یکه هدیه بسیار جالب به تهیه کرد. او تصمیم گرفت کیک تولد همسرش را به شکل یک بسته ارسالی آمازون طراحی کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یکی از مشکلات رایج بین بسیاری از مردان این است که از خریدهای همسران خود شکایت می کنند. اما به نظر می رسد در کنار مردانی که از این خریدها شکایت دارند برخی مردان نیز نسبت به این خریدها نگاهی طنزآمیز دارند.

اغلب ما در دوران کودکی دوست داشتیم کیک هایی با شخصیت های کارتونی، چهره های مورد علاقه ما یا حتی کیک با تصویر خودمان داشته باشیم اما وقتی عادت داشته باشید هر روز خرید آنلاین کنید و بسته های پستی با آرم آمازون را تحویل بگیرید، احتمالا بدتان نمی اید یک کیک با همین علامت را تحویل بگیرید. این همان موضوعی است که از دید همسر یک خانم اهل خرید مورد توجه قرار گرفت.

700090_637

این خانم که امیلی مک گویر نام دارد وقتی کیک خود را تحویل گرفت، ابتدا تصور کرد که یکی از بسته های خرید جدید خود را تحویل گرفته است، این در حالی بود که درواقع کیکی تحویل گرفته بود که شبیه بسته خرید بود. این خانم پس از این که متوجه خلاقیت همسرش شد، به سرعت از این کیک جالب عکس گرفت و در فیس بوک قرار داد.

جالب است بدانید که هشتگ آمازون زیر این عکس نیز کار خود را کرد و به شکلی تبلیغی مجانی و پربازدید برای آمازون انجام شد، بسیاری از کاربران نیز با به اشتراک گذاشتن این تصویر اعلام کردند که دوست دارند کیکی مشابه با این کیک را دریافت کنند.