۰ نفر

دیدار با شیر شاه واقعی در باغ وحش دالاس +تصاویر

۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۴۷
کد خبر: 368858
دیدار با شیر شاه واقعی در باغ وحش دالاس +تصاویر

این روزها استدیو دیزنی با قسمت جدید شیرشاه کولاک کرده است. اما شاید بسیاری از کاربران مطلع نباشند، شخصیت جدید شیرشاه با الگوبرداری از یک شیر واقعی ساخته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، شیرشاه واقعی یک شیر کوچک و زیباست که در یک باغ وحش در دالاس زندگی می کند. این شیر زیبا این روزها بسیار مشهور شده چرا که تمامی حرکات شیرشاه انیمیشینی با الهام از او طراحی شده است.

698856_879

برای ضبط حرکات این شیر زیبا که باهاتی نام دارد، تیم ویژه ای از دیزنی برای ضبط حرکات او راهی باغ وحش شدند. این تیم به شکل شبانه روز حرکات این شیر را ثبت و ضبط کردند تا در نهایت به یک الگوی مشخص از حرکات و رفتارهای این شیر زیبا رسیدند و بر اساس آن شیرشاه کارتونی را طراحی کردند.

باهاتی یک شیر زیبای دو ساله است و رفتارهای او از بدو تولد برای انیمیشن جدید دیزنی فیلمبرداری شده است. باغ وحش دالاس اخیرا راز هنرنمایی این شیر زیبا در فیلم دیزنی را برملا کرده است و نوشته باهاتی یا سیمبا مشهورترین شیر جهان است. هنگامی که باهاتی فقط یک ماه داشت از سوی دیزنی برای بازی در این فیلم کاندید شد.

698857_749

فیلمبرداری از باهاتی به مرور ادامه یافت اما ضبط حرکات اولیه این شیر زیبا حدود یک ماه طول کشید. این روزها باهاتی یکی از محبوب ترین شیرهای کشور ایالات متحده است.