۰ نفر

نجات نوزاد 11ماهه پس از سقوط از ساختمان +عکس

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۲
کد خبر: 367562
نجات نوزاد 11ماهه پس از سقوط از ساختمان +عکس

یک نوزاد یازده ماهه اوکراینی با وجود سقوط از پنجره طبقه پنجم یک ساختمان زنده ماند و بدون کمترین آسیبی به آغوش مادرش بازگشت. این حادثه در شرایطی رخ داد که این نوزاد حتی یک شکستگی نیز ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، سقوط این نوزاد در شرایط عادی می توانست یک فاجعه دردناک باشد اما این نوزاد از شرایط مذکور جان سالم به در برد.

بر اساس اعلام  پزشک اورژانس که این کودک را معاینه کرده بود، امکان نداشت این نوزاد بتواند تنها با چند خراش و کبودی بسیار جزئی جان سالم به در ببرد و این موضوع ناشی از یک معجزه است.این پسر 11 ماهه که دیمن نام دارد در شرایطی مادر 21 ساله اش مشغول کارهای آشپزخانه بود به سمت پنجره رفت و ناگهان سقوط کرد.  

694922_250

به نظر می رسد برخورد پسر بچه با بند رخت و بالکن فلزی طبقه سوم از شدت سقوط کاسته اما باز هم باورش سخت است که این نوزاد پس از برخورد با سطح بتنی و محکم زمین تا این حد سالم بماند. مادر این نوزاد می گوید: "من تنها یک دقیقه از او غافل شدم و این حادثه رخ داد. باورم نمی شود خداوند او را دوباره به من داده، وقتی از پنجره به پایین نگاه کردم و دیدم او روی بند رخت طبقه سوم آویزان است با تمام وجودم فریاد می زدم و کمک می خواستم."

مادر این نوزاد ادامه می دهد: " با فریادهای من مردم زیر ساختمان جمع شده و فریاد می زدند اما من حتی میترسیدم به پایین نگاه کنم و ناگهان از فریاد جمعیت فهمیدم نوزادم سقوط کرده است. تقریبا مطمئن بودم به خاطر این سقوط نوزادم را از دست داده ام اما خداوند او را نجات داد."