۰ نفر

رتبه‌بندی فرهنگیان در چه مرحله‌ای است؟

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۸:۲۱
کد خبر: 367471
رتبه‌بندی فرهنگیان در چه مرحله‌ای است؟

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: رایزنی‌هایی با مجلس در حال انجام است که شکل اجرای رتبه‌بندی و آنچه در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه پیش بینی شده را نهایی کنیم. هر کدام از روش‌ها نهایی شود، سریعاً وارد پروسه اجرایی می‌شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن  درباره زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان با توجه به وعده‌ای که سخنگوی دولت ماه گذشته برای اجرای این طرح در یک بازه زمانی دوماهه داده بود اظهار کرد: رایزنی‌هایی با مجلس در حال انجام است که شکل اجرای رتبه بندی و آنچه در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه پیش بینی شده را نهایی کنیم.

وی افزود: هم می‌توانیم از مکانیسم‌های داخلی دولت و هم از مکانیزم‌هایی که در ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه آمده است، استفاده کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال رایزنی هستیم تا ببینیم کدام روش زودتر به نتیجه می‌رسد اظهار کرد: اعتبار رتبه بندی پیش بینی شده و ابلاغیه آن را گرفتیم ولی هنوز تخصیص نیافته است. هر کدام از روش‌ها نهایی شود، سریعاً وارد پروسه اجرایی می‌شویم.

الهیار ترکمن در پاسخ به اینکه اگر قرار باشد رتبه بندی در قالب لایحه به مجلس برود، تایید و تصویب نهایی آن چند ماه به طول می‌انجامد؟ گفت: اجرای رتبه بندی فوریت دارد و مورد تاکید نمایندگان مجلس نیز هست و در هر پروسه‌ای قرار بگیرد سرعت اجرایش بالاتر خواهد بود.