۰ نفر

با خونسردترین دزد تابستان امسال آشنا شوید

۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰:۲۹
کد خبر: 366752
با خونسردترین دزد تابستان امسال آشنا شوید

ورود یک دزد خونسرد به خانه مردی میانسال به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های استرالیا تبدیل شده است. این مرد از باز بودن درب خانه مرد مسن سوء استفاده کرده و در کمال آرامش وارد خانه شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، به نظر می رسد گرمای امسال به نفع برخی دزدهای فرصت طلب است و دزدها از باز شدن درب خانه ها به نفع خود استفاده می کنند.

ماجرا از جایی شروع شد که یک مرد بازنشسته و میانسال که به علت ناتوانی در حرکت ویلچرنشین است، درب خانه خود را باز کرد تا شاید با ورود هوای تازه به خانه، کمی از گرمای هوا بکاهد. این روشی رایج بین بسیاری از اهالی استرالیا به ویژه در ساعاتی است که باد می وزد. اما به نظر می رسد این کار به نفع یک دزد فرصت طلب بوده که به سرعت وارد خانه مرد سالمند شد.

تصاویر دوربین مداربسته داخل خانه مرد سالمند نشان می دهد دزد با خونسردی وارد خانه مرد می شود، آن هم در شرایطی که یک رکابی بر تن دارد و گویی خانه مرد سالمند خانه خود اوست. سپس با ارامش کیف پول مرد سالمند را بر می دارد. دنیس بچ هشتاد و هشت ساله آنچنان از ورود این دزد به خانه خود شوکه شده بود که نمی توانست حرکت کند.

پسر دنیس، پل به پلیس در این خصوص می گوید:" پدرم به شدت محدودیت حرکت دارد و در نتیجه  امکان فرار نداشته و مجبور بوده بی حرکت بماند و قدم زدن دزد در طبقات خانه را شاهد باشد. دزد حتی سر یخچال رفته و برای خود آبمیوه ریخته است. "

بر اساس اظهارات دنیس این مرد به زبانی خارجی و عجیب شروع به صحبت با دنیس کرده و او تقریبا متوجه هیچ یک از صحبت های وی نشده است اما ظاهرا دزد به شیوه ای دوستانه به دنیس صحبت می کرده و همزمان دور اتاق ها به دنبال اشیاء ارزشمند می گشته است.