۰ نفر

ماجرای چالش بی‌نام و نشان نان بر درخت چیست؟ +تصاویر

۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰:۱۲
کد خبر: 366751
ماجرای چالش بی‌نام و نشان نان بر درخت چیست؟ +تصاویر

این روزها بسیاری از افراد در چالش‌هایی مختلف شرکت می‌کنند و به نظر می‌رسد یکی از عجیب‌ترین چالش‌های این روزها، چالش نان بر درخت است. چالشی که اصلا مشخص نیست با چه هدفی به راه افتاده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، اخیرا چالش عجیبی در منطقه شفیلد بورکشایر رخ داده است. فرض کنید صبح از خواب بیدار شوید و ببینید روی درخت رو به روی خانه شما یک نان تست چسبیده است. این همان اتفاقی است که اهالی شفیلد تجربه می کنند.

692779_568

در طول ساعات شبانگاهی، نیمی از درختان  اطراف شهر یورکشایر جنوبی به نان های تست منقش شده بودند. هنوز مشخص نشده چه فرد یا گروهی این کار را انجام می دهند و اساسا هدفشان از این کار چیست.  برخی معتقدند این کار یک انسان دیوانه است. برخی دیگر نیز می گویند این احتمالا بخشی از یک آئین جادویی است.

692781_145

این ماجرا به سرعت وارد شبکه های اجتماعی شد بسیاری از افراد در توییتر در مورد این ماجرا نظر دادند و اعلام کردند که حتی از این موضوع می ترسند. برخی می گویند تصور می کنند این کار موجودات فرا زمینی است و حتی برخی تحت تاثیر سریال "تاریک" که محوریت سفر در زمان دارد، می گویند این کار افرادی است که از زمانی دیگر به زمان حال سفر کرده اند.

692780_889

اما در کنار همه نظرهای ترسناک و عجیب، برخی نیز معتقدند این کار را یک فرقه دوستدار حیوانات و محیط زیست انجام داده اند که قصد داشته اند با این روش ضمن فراهم کردن خوراک حیوانات به انسان ها نشان دهند رفتارشان با طبیعیت اشتباه است. نظر شما در این باره چیست؟