۰ نفر

مدرسه آموزش از راه دور به آفرین تندیس مدرسه برتر را گرفت

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴
کد خبر: 366370
مدرسه آموزش از راه دور به آفرین تندیس مدرسه برتر را گرفت

مرکز آموزش از راه دور به آفرین که در چهار مقطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی و کاردانش دانش‌آموز می‌پذیرد تندیس مدرسه برتر را به دست آورد.

مرکز آمورش از راه دور به آفرین از مراکز فعال آموزش از راه دور است که زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می‌کند و با دارا بودن کادری مجرب و باسابقه از برترین مراکز آموزش از راه دور کشور است.

این مجموعه در چهار مقطع تحصیلی راهنمایی , دبیرستان , پیش دانشگاهی و کاردانش در همه سنین مطابق ضوابط از دانش آموزان و دانش پذیران ثبت نام می‌کند.

مرکز آموزش از راه دور به آفرین با فراهم ساختن زمینه آموزش آسان، ساده و کم هزینه، امکان ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل و کسانی که در سیستم رسمی آموزشی به هر دلیلی نتوانسته‌اند تحصیلات خود را ادامه دهند را فراهم می کند.

 این مرکز مفتخر است که علاوه بر داشتن بالاترین قبو‌لی‌ها در دروس مختلف، یکی از بیشترین آمار قبولی در دانشگا‌های سراسری و آزاد و پیام نور را در سال های گذشته داشته است.

مدارس آموزش از راه دور نوع خاصی از انواع مدارس می باشند که مخصوص تحصیل قشر خاصی از جامعه هستند و امکان حضور همه افراد در این مدارس وجود ندارد. به طور کلی افرادی که می توانند به تحصیل در مدارس آموزش از راه دور بپردازند بزرگسالانی هستند که در جامعه مشغول به کار در حرفه های مختلف هستند و به دلیل داشتن مشغله های تامین معیشت خانواده قادر به شرکت در کلاس های آموزشی مدارس بزرگسالان به صورت حضوری نیستند. دسته دوم افرادی هستند که به دلیل داشتن معلولیت های جسمی نمی توانند به صورت مداوم در کلاس های حضوری شرکت کنند.

این مراکز تحت نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، همانند مدارس غیر انتفاعی. با این تفاوت که در این مراکز نیازی به حضور در کلاس ها نیست. افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی در کلاس‌‌ها حضور یابند می‌توانند در این مراکز ثبت نام کنند و مدرک رسمی از آموزش و پرورش دریافت کنند. شایان ذکر است که مدرک این مراکز هیچ تفاوتی با سایر مدارک آموزش و پرورش ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا پیش ثبت نام فقط کافی است تماس بگیرید:

۸۸۹۴۸۸۳۲

میدان فاطمی، خیابان بیستون، خیابان چهارم، پلاک ۴۵