۰ نفر

پنج نقطه در مسجدسلیمان برای اسکان اضطراری تعیین شد

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۲
کد خبر: 365337
پنج نقطه در مسجدسلیمان برای اسکان اضطراری تعیین شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پنج محدوده در مسجدسلیمان برای اسکان اضطراری مردم با توجه به احتمال وقوع پس لرزه مشخص شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی خدادادی بیان کرد: این پنج منطقه در این شهرستان برای برپایی چادر و اسکان اضطراری مردم تعیین شده و نیروهای هلال احمر در حال برپایی چادرهای اسکان هستند.

وی گفت: نیروهای امدادی در حال برپایی این چادرهای اسکان در سالن‌های ورزشی نمره چهل، تختی، عفاف، خانه رزمی مسجدسلیمان و منطقه گلگیر هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: تا کنون برای اسکان اضطراری ۴۰۰ خانوار در این شهرستان پیش بینی‌های لازم انجام گرفته است و در صورت نیاز از مساجد و مدارس برای اسکان استفاده خواهد شد.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجد سلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

پس از زلزله اولیه تاکنون ۱۲ پس لرزه در این شهرستان رخ داده است.

کانون این زمین لرزه شهر گلگیر مسجد سلیمان گزارش شده که در اثر آن ۱۱۲ نفر مصدوم شده و یک نفر به عارضه قلبی ناشی از ترس جان خود را از دست داد.

استاندار خوزستان از مردم مسجدسلیمان خواست امشب برای رعایت احتیاط در داخل خانه های خود نخوابند و شب را در فضای باز حیاط یا سایر اماکن سرباز سپری کنند.