۰ نفر

ساخت دستگاه ایجاد چال گونه در دهه 1930

۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۷
کد خبر: 364638
ساخت دستگاه ایجاد چال گونه در دهه 1930

این روزها بسیاری از افراد به دنبال استفاده از دستگاه هایی هستند که بتواند روی گونه های آنان چال ایجاد کند، برخی با جراحی این کار را انجام می دهند و برخی نیز با انواع روش های دیگر مثل پیرسینگ. اما این رسم چندان جدید نیست و از دهه 930رواج داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، ایزابلا گیلبرت نام زنی است که در سال 1936 دستگاهی را برای ایجاد چال گونه اختراع کرد. این دستگاه شامل دو دستگیره کوچک بود که روی گونه های فرد فشار وارد می کرد تا چال گونه داشته باشد.

به نظر می رسد از سالها پیش بسیاری از افراد آرزو داشتند که چال گونه داشته باشند و این آرزو تا جایی پیش رفته بود که خانم ایزابلا گیلبرت تصمیم گرفت چنین دستگاهی را اختراع کند. او در یک دستورالعمل ساده که به خریداران محصولش ارائه می شد نوشته بود: از این محصول یک یا دو بار در روز استفاده کنید. فرقی نمی کند در حالی لباس پوشیدن، استراحت، خواندن یا نوشتن، باشید اما باید دو بار و پنج دقیقه در روز از این محصول استفاده کنید تا بازخورد این کالا را مشاهده کنید. در هنگام استفاده از این محصول  می توانید بخندید تا اثرات عمیق تر شوند."

این دستگاه شامل دو دستگیره است که از دو طرف روی پوست فشار وارد می کردند. جالب است بدانید که این دستگاه در سال 1947 از سوی انجمن پزشکی آمریکا محکوم به ایجاد خطر سرطان شد.