۰ نفر

از شهریورماه صورت می‌گیرد؛

نصب ۲۰۰دوربین جدید در جاده‌های کشور

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶
کد خبر: 363455
نصب ۲۰۰دوربین جدید در جاده‌های کشور

فرمانده پلیس راه کشور از افزایش حدود ۲۰۰ دستگاه دوربین جدید از شهریور ماه جاری در سطح جاده‌ها خبر داد و گفت: در بحث کنترل، نظارت‌ها و سامانه‌ها و خدمات، اقدامات تحولی رخ خواهد داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ، سردار محمد حسین حمیدی در جلسه مشترک کمیته اجرایی کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خراسان جنوبی و شورای ترافیک استان اظهار کرد: مردم مستحق امکانات بیشتری هستند و باید به گونه‌ای باشد که حوادث به حداقل خود برسد.
وی ادامه داد: توصیه می‌شود که بر روی اقدامات کم هزینه و پربازده سرمایه گذاری شده و نگاه تخصصی به اقدامات داشته باشیم.

حمیدی با بیان اینکه باید نیازمندی مناطق بررسی و بر طبق آن اقدامات انجام شود، افزود: با وجود وضعیت اقتصادی نابسامان در پنج سال اخیر، اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی مردم خراسان جنوبی را مردمی با فرهنگ و قانون مدار خواند و افزود: رسانه‌ها نیز باید در راستای فرهنگ سازی بیشتر در زمینه راهنمایی و رانندگی و تولید محتوا در این خصوص فعالیت کنند.
فرمانده پلیس راه کشور بیان کرد: برای برقراری انضباط شهری روش‌های سنتی در ایران و در دنیا جواب نمی‌دهد.
حمیدی ادامه داد: در آینده حوزه تحولی به سمتی پیش خواهد رفت که کاغذ و قبوض جریمه جمع شده و خدمات به طور کافی، دقیق و به سرعت به شهروندان ارائه شود.
وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات در حدود ۳۰ کیلومتری مقصد و همچنین در روزهای انتهایی هفته رخ می‌دهد، یادآور شد: هوشمندسازی شهرها از سال‌های گذشته در دستور کار است.