۰ نفر

ریختن عمدی گازوییل در جاده چالوس منتفی شد

۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸
کد خبر: 361783
ریختن عمدی گازوییل در جاده چالوس منتفی شد

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه بر اساس تحقیقات و بازدیدهای میدانی ۴ نفر از کارشناسان تخصصی در مورد ریختن گازوئیل در محور کرج - چالوس تحقیق و تفحص انجام دادند گفت: ریختن عمدی گازوییل در محور کرج - چالوس بر اساس تحقیقات میدانی منتفی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حاجی رضا شاکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن اجتماعات دادگستری استان البرز برگزار شد اظهار داشت: معاونانی از سوی دادستانی کرج برای تسهیل در امور مراجعه‌کنندگان در مناطق مختلف شهرداری کرج انتخاب شده‌اند و معاونان دادستان در مناطق شهرداری در این زمینه نظارت می‌کنند.

وی افزود: در مورد جاده چالوس و موضوع ریختن گازوئیل در این محور تحقیقات متعددی انجام شد، دوبار شخصا از این محور بازدید کردم و در طول مسیر به صورت حضوری با رانندگان و اهالی بومی صحبت کردم تا از نظر وجدان اغنا شوم، تصریح کرد: این مورد که ریختن گازوئیل در محور کرج چالوس عمدی باشد ثابت نشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج عنوان کرد: چهار کارشناس در این زمینه تحقیق کردند و با توجه به اینکه روند تصادفات افزایشی بود و چهار کارشناس رفتند که نظارت کنند و بعد از شش ماه تحقیق و تفحص نهایت نتیجه این بود که نوع آسفالت دارای ایراد و اشکال است و دلیل افزایش بیشتر تصادفات با نظر کارشناسان این بود که مربوط به آسفالت است و یکی از دلایل آن می‌تواند انتقال آسفالت از شهرستان‌های اطراف به کرج باشد.

شاکرمی بیان کرد: در مورد اتهامات احتمالی پیمانکاران آسفالت رسیدگی قضایی انجام می‌شود و دستگاه قضایی در مورد اهمال و کم‌کاری پیمانکاران این محور در مورد آسفالت ورود کرده است.