۰ نفر

آیا می‌دانید کارت طلایی مک دونالد چیست؟

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۵۶
کد خبر: 359240
آیا می‌دانید کارت طلایی مک دونالد چیست؟

کمتر فردی پیدا می‌شود که نام رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد را نشنیده باشد. این مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای را می‌توان از سرشناس‌ترین فست فودی های سراسر جهان دانست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، برخی از افراد علاقه زیادی به مصرف خوراکی هایی دارند که توسط مک دونالد تهیه می شود. با این وجود گاهی برخی شعبه های مک دونالد برای ساندویچ یا همبرگرهای ویژه قیمت هایی بسیار بالا دارند، تا جایی که افراد از خیر خوردن این خوراکی ها می گذرند، جالب است بدانید مک دونالد برای برخی از افراد یک سیستم رایگان ایجاد کرده است.

رستوران مک دونالد تعدادی کارت طلایی ویژه دارد که به مشتریانی خاص ارائه می دهد. کارت های طلایی مقدمه ای هستند برای ورود به دنیایی با یک عمر خوراکی رایگان. این کارت ها تا پاین عمر دارنده کارت طلایی اعتبار دارند اما تعداد زیادی از افراد جهان این کارت ها را در اختیار ندارند. برای مثال وارن بافت و بیل گیتس دو نفر از سرشناس ترین دارندگان این کارت هستند.

به نظر می رسد برنده این کارت طلایی صرفا از بین افراد موفق یا سرشناس انتخاب می شود، شاید تصور کنید این کارت ها صرفا در ایالات متحده کار می کنند اما اشتباه می کنید. از این کارت ها می توانید در سراسر جهان استفاده کنید.  با این تفاسیر شاید آرزوی بسیاری از افراد باشد که روزی چنین کارتی را در اختیار داشته باشند.