۰ نفر

پیش بینی باران و صاعقه برای اکثر مناطق کشور

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۰۶
کد خبر: 357277
 پیش بینی باران و صاعقه برای اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در اکثر مناطق کشور طی امروز تا روز ۵ شنبه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌ یابی هواشناسی امروز بر ای استن‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب غرب یزد،‌شمال فارس، جنوب و غرب اصفهان، غرب کهگیلویه و بویراحمد،‌چهارمحال و بختیاری، جنوب شرق لرستان و بخش‌هایی از کرمان رگبار، صاعقه و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

فردا دوشنبه 13 خرداد  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش پراکنده و وزش باد و همچنین بخش‌های از کرمان رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید موقتی روی خواهد داد. سه شنبه 14 خرداد برای استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است. روزهای چهارشنبه و پنجشنه 15 و 16 خرداد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار،‌رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

طی سه روز آینده برای برخیاز مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شدهریال ضمن این‌که هفته جاری دما در اکثر نقطا کشور افزایش می‌یابد.