۰ نفر

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب دکتری اعلام شد

۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبر: 355025
اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب دکتری اعلام شد

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب دکتری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.

اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری دوره دکتری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

براین اساس، از تعداد ۱۰۸ هزار و ۸۹۹ داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۴۸ داوطلب در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم هستند، تمام داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی خود دارای حد نصاب علمی لازم هستند ضرورت دارد در مرحله دوم (مرحله ارزیابی تخصصی) که جزئیات آن در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از مؤسسات مربوط مراجعه و در آن شرکت کنند.

بر اساس برنامه زمانی برخی از دانشگاه‌ها مرحله ارزیابی تخصصی ممکن است در ماه مبارک رمضان برگزار شود و در مواردی امکان تغییر آن وجود دارد از همین رو داوطلبان حتماً قبل از مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مربوطه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه مراجعه کنند.

 ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر است.