۰ نفر

عجیب‌ترین شیوه ثروتمند شدن در دهه 1970چه بود؟ +عکس

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
کد خبر: 352448
عجیب‌ترین شیوه ثروتمند شدن در دهه 1970چه بود؟ +عکس

در دهه 1970میلادی یک مرد آمریکایی موفق شد با ایده‌ای عجیب و باورنکردنی در عرض چند ماه به یکی از میلیونرهای ایالات متحده تبدیل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، نگهداری حیوان خانگی موضوع عجیبی نیست اما وقتی حیوان خانگی جای خود را به سنگ می دهد همه چیز تغییر می کند.

اگر از خواندن این خلاصه تعجب کرده اید، شاید باید از ابتدای داستان با ما همراه شوید. همه چیز به یک شب دوستانه بر می گردد. مردی به نام "گری راس دال" همراه با دوستانش در یک شب نشینی دور هم جمع شده بودند. آن ها از هر دری با یکدیگر سخن می گفتند تا این که صحبت به حیوانات خانگی رسید و دوستان گری شروع به تعریف از شیرینکاری های حیوانات خود کردند.

گری در سکوت دوستانش را نگاه می کرد . وقتی از او نظر خواستند به طور فی البداهه از یک ایده سخن گفتن که بعدها او را میلیونر کرد. او گفت که از نگهداری حیوان خانگی خوشش نمی آید چون دردسر نگهداری از حیوان خانگی زیاد است اما به جی حیوان سنگ نگه می دارد. این صحبت در حد یک شوخی بود اما آن شب ذهن او را به خود مشغول کرد.

روز بعد گری به سنگفروشی های ساحلی محل زندگی خود رفت و سنگ هایی کوچک و صیقلی خرید، سپس هر سنگ را طراحی کرد و درون جعبه ای به همراه آشیانه قرار داد و سپس یک کتاب کوچک آموزش نگهداری از سنگ نیز تدوین کرد. این کتاب شامل آداب مراقبت، تغذیه، شستشو و اموزش به سنگ در خانه بود.

سپس با یک آگهی محلی کار فروش سنگ های خانگی را شروع کرد. شاید باورتان نشود اما این سنگ ها کریسمس سال 1975، به فروش رسیدند و مردم با سرعتی باورنکردنی از سنگ های خانگی استقبال کردند. قیمت هر سنگ خانگی 3.95 دلار بود و طی شش ماه، دال ثروتی چند میلیون دلاری به هم زد.

حیوان خانگی