۰ نفر

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور اعلام کرد:

محدودیت فعالیت رستوران‌های فرودگاهی در ماه رمضان

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۴۰
کد خبر: 351558
محدودیت فعالیت رستوران‌های فرودگاهی در ماه رمضان

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت:فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی و بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز خودداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار حسن مهری در نشست هماهنگی اصناف و غرفه داران با پلیس فرودگاه های کشور ضمن آرزوی سلامتی برای همه ملت ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اظهارکرد: مسئولیت حفظ و رعایت شان و منزلت روزه داران در فرودگاه وظیفه همگانی است خصوصاً اصناف و غرفه داران مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.

وی افزود: تامین محل مناسب و به دور از دید روزه داران برای پذیرایی از مسافران در این ماه به عهده اصناف و غرفه داران است در غیر این صورت پلیس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور درباره محدودیت های غرفه داران و رستوران های فرودگاه ها در این ماه، عنوان کرد: فعالیت غرفه های کافی شاپ، آب میوه فروشی، بستنی فروشی بعد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و رستوران ها نیز از طبخ و سرو غذای گرم در طول روز باید خودداری کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مسافران برای حفظ حرمت این ماه مبارک و رعایت شان و منزلت روزه داران، در ملاءعام تظاهر به روزه خواری نکنند و در صورتی که به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند به محل هایی که در ترمینال ها از قبل مشخص شده مراجعه کنند.

سردار مهری تصریح کرد: پلیس هم برای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان با انجام گشت های محسوس و نامحسوس بر رعایت قوانین در این ایام نظارت خواهد کرد.