۰ نفر

منازل مسکونی سیل‌زده یک ساله بازسازی می‌شود

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۲۲
کد خبر: 350524
منازل مسکونی سیل‌زده یک ساله بازسازی می‌شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه ترمیم و بازسازی منازل آسیب‎دیده از سیل اولویت ما است، گفت: به دولت وعده دادیم در مدت یک سال منازل مسکونی سیل‌زده بازسازی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‎فضلی امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیری که مجدد به وقوع پیوست بخشی دیگر از آق‎قلا را آب فرا گرفت امروز از محلات آسیبب‎دیده از سیل بازدید داشتیم و توصیه‎های لازم صورت گرفت تا دیگر شاهد این موضوع نباشیم.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند آب در اکثر منازل مسکونی در آق‎قلا و گمیشان که بر اثر سیلاب دچار آبگرفتگی شده بودند تخلیه شده و منازلی که تعمیرات مختصر نیاز داشت انجام شده و مردم به منازل خود بازگشتند، همچنین منازلی که تعمیرات اساسی نیاز داشت در حال انجام است.

وزیر کشور  با بیان اینکه برای مردم سیل‎زده لوازم و اثاثیه ضروری نیز تهیه و آماده توزیع است، یادآور شد: امروز همچنین از خانواده شهدای خدمت گمیشان سرکشی کردیم که روحیه خوبی هم داشتند و محسوب شدن این 6 نفر به‎عنوان شهید خدمت توسط مقام معظم رهبری موجب آرامش و رضایت آنها شده است.

رحمانی‎فضلی با اشاره به اینکه ترمیم و بازسازی منازل آسیب‎دیده از سیل اولویت ما است، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم به مردم سیل‎زده کمک کنیم.

وی با بیان اینکه پرداخت خسارت به سیل‌زدگان آغازها شده است، افزود: وسایل منزل نیز برای مردم سیل‌زده تهیه شده و بعد از تعمیر منازل مسکونی به مردم سیل‌زده تحویل داده می‌شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما به دولت وعده دادیم در مدت یک سال منازل مسکونی سیل‌زده بازسازی شود و خوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی در این امر به ما کمک می‌کنند و امیدواریم خسارات وارده، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی و اثاثیه زندگی به موقع برای سیل‌زدگان جبران شود.