۰ نفر

نیم‌بها شدن بلیت سینماها

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۴۷
کد خبر: 349736
نیم‌بها شدن بلیت سینماها

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد 4 فیلم سینمایی جدید و طرح بلیت نیم بها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا فرجی درباره آخرین مصوبات جلسه امروز شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد بهای بلیت‌های سینما در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت 20 به صورت نیم بها و بعد از ساعت 20 به صورت تمام بها باشد.
فرجی درباره احتمال اجرای اکران افطار تا سحر در ماه رمضان نیز گفت: هر سینمایی بر اساس موقعیت جغرافیایی و ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند آثار سینمایی را در این ساعت‌ها به نمایش بگذارد.
وی درباره احتمال تغییر سخنگوی شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از صنوف نماینده خود را معرفی نکرده بود، این انتخاب صورت نگرفت.
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ادامه اکران فیلم‌های در حال اکران، نیز توضیح داد: با توجه به این‌که کف فروش فیلم‌ها بالا بود اکران فیلم‌های نوروزی همچنان ادامه دارد و هفته آینده احتمالاً فیلم جدیدی اضافه می‌شود.
فرجی گفت: قرارداد فیلم سینمایی «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی در گروه ایران بعد از فیلم سینمایی «تگزاس2» ساخته مسعود اطیابی، فیلم سینمایی «نبات» ساخته پگاه ارضی در گروه زندگی بعد از فیلم «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی بسته شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد 2 فیلم دیگر «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب در گروه فرهنگ بعد از «پیشونی سفید 3» ساخته سیدجواد هاشمی و «دختر شیطان» ساخته قربان محمدپور در گروه فرهنگ بعد از «به دنیا آمدن» به ثبت رسید.