۰ نفر

لیست قیمت روز لوله پلیکا فاضلابی نیمه قوی فشار ضعیف فشار قوی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۰۶
کد خبر: 349501
لیست قیمت روز لوله پلیکا فاضلابی نیمه قوی فشار ضعیف فشار قوی

لوله پلیکا فاضلابی، لوله پلیکا چسبی، لوله پلیکا ناودانی و لوله پی وی سی پلیکا آب ساختمان و… از انواع مختلف لوله PVC هستند که کیفیت هر کدام به نسبت ضخامت لوله پلیکا متفاوت است . هر کدام از لوله های ذکر شده کاربردهای متفاوتی دارند و تفاوت هایی نیز از نظر کیفیتی دارند که باید قبل از خرید لوله پلیکا بررسی گردد.

 لیست قیمت هر شاخه لوله پلیکا با توجه به قیمت مواد خام یو پی وی سی با نوسانات بسیاری همراه است و روز به روز تغییرات و کاهش قیمت لوله پلیکا و افزایش قیمت لوله پلیکا را به همراه خواهد داشت . پیشنهاد میشود جهت دریافت لیست قیمت روز انواع لوله پلیکا با کارشناسان گالواپایپ ، بورس فروش لوله و اتصالات پلیکا و انواع لوازم تاسیساتی شماره های 02166644999 ، 02166644998 و 02166644997 تماس حاصل فرمایید .

معرفی انواع کارخانه لوله و اتصالات پلیکا در ایران

لوله و اتصالات پلیکا در صنعت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و سطح شهری کاربردهای بسیار فروانی داشته و فروش بسیار خوبی نیز به همراه داشته است . مشخصات فنی لوله پلیکا این لوله پلاستیکی چسبی باعث شده است تا برای مصارف لوله کشی ساختمان استفاده شود و از مزایای مهم آن این موضوع است که لوله پی وی سی PVCU در عبور آب زنگ نمیزند . خرید اینترنتی لوله پلیکا روز به روز در سراسر ایران همه گیرتر شده و رشد بسیاری داشته است . از انواع کارخانه های لوله پلیکا میتوان به پلیمر یاس گلپایگان ، تهران اتصالات 110 ، لوله پلیکا پلیمر گلپایگان ، لوله پلیکا لوله گستر گلپایگان ، لوله پلیکا تک ستاره گلپایگان ، لوله پلیکا یاس سمنان ، وینوپلاست ، پلیکا اینگل ، اتصالات شهریار ، ناردین پلیمر اسپادانا ، مبین پلاست تبریز ، گل پلیمر و… میباشند . برندهای معتبر لوله و اتصالات پلیکا کارخانه هایی هستند که در گلپایگان فعالیت نموده و از با سابقه ترین آنها میتوان به پلیمر گلپایگان اشاره نمود که لیست قیمت پلیمر گلپایگان نیز کمی گران تر از ما بقی کارخانه های گلپایگانی لوله پی وی سی است .

قیمت لوله پلیکا

با توجه به این موضوع که قیمت آنلاین لوله پلیکا تغییرات فراوانی مینمایند و نمیتوان همه این تغییرات را به صورت بروز در سایت منتشر نمود میتوانید با تماس با دفاتر و انواع نمایندگی لوله پلیکا گلپایگان همچون مجموعه گالواپایپ Galvapipe  از لیست قیمت انواع لوله پلیکا مطلع شوید و یا با مراجعه به صفحه https://www.galvapipe.com/?p=581 به مشخصات فنی و قیمت هر شاخه لوله پلیکا را دریافت نمایید .

مشخصات فنی خرید و لیست قیمت روز لوله و اتصالات پلیکا پلیمر یاس گلپایگان

لیست قیمت آنلاین لوله پلیکا سال 97 و سال 98 لوله و اتصالات پلیکا پلیمر یاس گلپایگان در سایت گالواپایپ قابل مشاهده است . کارخانه پلیمر یاس گلپایگان PYG Polymer Yas Golpayegan فعالیت بسیاری در زمینه تولید لوله پی وی سی و اتصالات پی وی سی انجام داده و همچنین به تازگی مدل جدیدی از محصولات خود را به نام نانو پلیمر یاس ارائه نموده است که لیست قیمت نانو پلیمر یاس نیز در لیست قیمت اصلی این کارخانه قابل مشاهده است ، ضمن این که کیفیت نانو پلیمر یاس از لوله های معمولی بالا تر بوده و لیست قیمت هر شاخه لوله پلیکا نانو پلیمر یاس نیز از لوله های معمولی و فشار ضعیف بالاتر است . از لوله پلیکا ناودانی و هواکشی هم در جدول مشخصات محصولات این کارخانه میتوانید مشاهده نمایید و لیست قیمت پلیمر یاس دارای محصولات زیر است :

  • لیست قیمت لوله های فاضلابی چسبی نیمه قوی پلیکا پلیمر یاس گلپایگان طبق استاندارد EN1329 و ISIRI استاندارد ایران
  • لیست قیمت لوله های فاضلابی چسبی نانو یاس گلپایگان طبق استاندارد EN1329 و ISIRI استاندارد ایران
  • لوله پلیکا برقی گلپایگان بر اساس استاندارد EN 12200 و ISIRI 12142-1 استاندارد ایران
  • لوله پلیکا ناودانی پلیمر یاس گلپایگان بر اساس استاندارد EN 12200 و ISIRI 12142-1 استاندارد ایران
  • لوله پلیکا فشار قوی پلیمر یاس گلپایگان بر اساس استاندارد EN 12200 و ISIRI 12142-1 استاندارد ایران
  • اتصالات پلیکا پلیمر یاس گلپایگان
  • اتصالات پلیکا نانو پلیمر یاس گلپایگان

جهت دریافت قیمت و خرید اینترنتی لوله پلیکا با شماره های 02166644999 ، 02166644998 و 02166644997 کارشناسان فروش گالواپایپ تماس حاصل فرمایید .

لوله پلیکا

مشخصات فنی خرید و لیست قیمت روز لوله و اتصالات پلیکا لوله گستر گلپایگان

لوله گستر گلپایگان از دیگر کارخانه های معتبر تولید لوله و اتصالات پی وی سی است . این کارخانه نیز از لوله پلیکا فاضلابی تولید کرده و حتی در لیست قیمت آن لوله پلیکا برق نیز میتوانید مشاهده نمایید . از لوله پلیکا برق لوله گستر گلپایگان که برای انتقال انواع کابل برق استفاده میگردد میتوان به مشخصات فنی زیر اشاره نمود :

  • لوله پلیکا برق گلپایگان لوله گستر سایز 20 : ضخامت 1.5 میلی متر
  • لوله پلیکا برق گلپایگان لوله گستر سایز 25 : ضخامت 1.5 میلی متر
  • لوله پلیکا برق گلپایگان لوله گستر سایز 32 : ضخامت 1.8 میلی متر
  • لوله پلیکا برق گلپایگان لوله گستر سایز 40 : ضخامت 1.9 میلی متر
  • لوله پلیکا برق گلپایگان لوله گستر سایز 50 : ضخامت 1.6 میلی متر

مشخصات فنی خرید و لیست قیمت روز لوله و اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان همانطور که اشاره شد قدیمی ترین کارخانه تولید لوله گلپایگان ، پلیکا فشار قوی و بهترین لوله پلیکا موجود در ایران است . از محصولات این کارخانه میتوان به اتصالات پلیکا و انواع سایز لوله پلیکا سایز بزرگ ، کوچک و متوسط اشاره نمود . جهت دریافت مشخصات فنی لوله پلیکا پلیمر گلپایگان و خرید این اجناس با کارشناسان گالواپایپ تماس بگیرید و یا به صفحه https://www.galvapipe.com/golpayegan-pvcu-pipe-fittings-price-list/ مراجعه نمایید .

مشخصات فنی خرید و لیست قیمت روز اتصالات پلیکا تهران اتصالات 110

کارخانه تهران اتصالات 110 ، تنها به تولید انواع اتصالات یو پی وی سی upvc پرداخته و لوله تولید نمیکنند . از محصولات این شرکت نیز میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • زانو پلیکا 45 درجه تهران اتصالات 110
  • زانو پلیکا 90 درجه تهران اتصالات 110
  • سه راه پلیکا 45 درجه تهران اتصالات 110
  • سه راه پلیکا 90 درجه تهران اتصالات 110
  • تبدیل پلیکا تهران اتصالات 110
  • درپوش پلیکا تهران اتصالات 110
  • سیفون پلیکا تهران اتصالات 110
  • سراه دریچه بازدید پلیکا تهران اتصالات 110
  • چهار راه پلیکا تهران اتصالات 110
  • بوشن دو سر کوبله ترمز دار پلیکا تهران اتصالات 110

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به انواع لوله و اتصالات و لوازم تاسیساتی و خرید اینترنتی لوله و اتصالات پیشنهاد میکنیم به سایت گالواپایپ، فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات و لوازم و تجهیزات موتورخانه ساختمان مراجعه نمایید .