۰ نفر

آزاد راه قم-تهران ترافیک نیمه‌سنگین و روان دارد

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸
کد خبر: 348122
آزاد راه قم-تهران ترافیک نیمه‌سنگین و روان دارد

جانشین رئیس پلیس راه قم گفت: آزاد راه قم - تهران در باند رفت به سمت تهران دارای ترافیک نیمه سنگین و روان و در باند بازگشت به سمت قم دارای ترافیک عادی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد خدایاری افزود: ترافیک در بزرگراه سلفچگان به سمت قم نیمه سنگین و روان و در باند قم به سمت سلفچگان عادی و روان است.
وی بیان کرد: ترافیک در کمربندی امام علی(ع) از تقاطع میدان 72 تن تا امامزاده جمال(ع) هر 2 باند نیمه سنگین و روان است.
او ادامه داد: آزاد راه قم - کاشان، باند کاشان به سمت قم نیمه سنگین و روان و باند قم به سمت کاشان عادی و روان است.
خدایاری گفت: سایر مسیرهای اصلی و فرعی استان قم نیز دارای ترافیک عادی و روان است و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه در آن ها وجود ندارد.
وی در خصوص وضعیت حوادث جاده ای استان در روز جاری افزود: خوشبختانه امروز تا این لحظه حادثه خاص منجر به جرح و فوت در راه های قم روی نداده و امید است این وضعیت تا ساعت های آینده که پیش بینی می کنیم ترافیک جاده های استان افزایش یابد، حفظ شود.
جانشین رئیس پلیس راه قم ادامه داد: به رانندگان توصیه می کنیم به منظور رفع خستگی به ازای هر 100 کیلومتر، حداقل یک ربع در محل مناسب استراحت و از توقف طولانی در حاشیه راه ها خودداری کنند.
استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم - تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم - کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.