۰ نفر

وزیر علوم اینستاگرام را ترک کرد

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۵۹
کد خبر: 347960
وزیر علوم اینستاگرام را ترک کرد

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی اقدام اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در حذف حساب‏ برخی کاربران ایرانی که مصداق نقض حقوق بشر و در تضاد با حقوق ملت‌ها است، این شبکه را ترک کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، غلامی در آخرین یادداشت خود در این شبکه اجتماعی نوشت: به دلیل برخورد غیر منطقی اینستاگرام و اطاعت از دولت آمریکا در محدود کردن و مسدود کردن صفحات برخی از کاربران ایرانی صفحه خودم را غیر فعال می‌کنم.
سخنگوی وزارت امور خارجه نیز پیشتر اقدام شبکه اجتماعی اینستاگرام در مسدود کردن حساب کاربری جمعی از سرداران سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت: این اقدام نشان داد که آزادی بیان مورد نظر غرب تا چه میزان در برابر تحمل صدای مخالف شکننده است.
سید عباس موسوی افزود: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان ایران و اسلام هستند.
وی ضمن محکومیت اقدام شبکه اجتماعی اینستاگرام در مسدود کردن حساب کاربری جمعی از سرداران سپاه انقلاب اسلامی و با رد بهانه ها و ادعاهای پوچ آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این اقدام حاکی از آن است که آزادی بیان مورد نظر غرب و مدعیان حقوق بشر تا چه میزان برابر تحمل صدای مخالف و کسانی که به هر دلیلی سیاست های آنان را نمی پسندند، شکننده است.
موسوی تحمل غرب در شنیدن صدای مخالف را بسیار پایین خواند و خاطرنشان کرد: نباید این اقدام را خیلی جدی گرفت اما کارنامه سیاهی را از مدعیان آزادی بیان بر جای گذاشت.