۰ نفر

بطحایی: برپایی کلاس‌های اضطراری در مناطق سیل‌زده

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۹
کد خبر: 347926
بطحایی: برپایی کلاس‌های اضطراری در مناطق سیل‌زده

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهوری، با ارسال کانکس و برپایی چادر در محل‌ اسکان سیل زدگان استان خوزستان برای دانش آموزان کلاس‌های اضطراری درس برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید محمد بطحایی، در حاشیه نشست با نمایندگان تشکل های صنفی فرهنگیان استان فارس در شیراز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در سیل اخیر حدود یک هزار و ٤٠٠ مدرسه آسیب دیده که هم اینک عملیات مرمت آنها آغاز شده است.
وی افزود: همه این مدارس تا قبل از مهرماه 98 آماده خواهند شد و دانش آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در این سیل به ٨٠ مدرسه کشور هم آسیب جدی وارد شده که نیاز به بازسازی دارند، اظهار داشت: ساخت مجدد این مدارس نیز با همت خیران و بنیاد برکت به زودی آغاز می‌شود.
بطحایی بیان کرد: تلاش این وزراتخانه برای بازسازی سریع و ایمن مدارس است، اما در صورت آماده نشدن مدارس تا سال تحصیلی جدید، فضا‌های موقت در چند ماه نخست سال تحصیلی در اختیار استان‌های سیل زده قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در چهار استان گلستان، مازندران، لرستان و فارس هم که در سیل اخیر متحل خسارت شده اند، با همت اداره‌های کل آموزش و پرورش، برابر زمان بندی تعیین شده، کلاس‌های درس مدارس شروع شده است.