۰ نفر

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده استان گلستان

۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۱۴
کد خبر: 346431
بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده استان گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدارس و دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده استان گلستان در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان که به علت سیل تعطیل شده بود، از فردا بازگشایی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، احسان گوهری‌راد عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مدارس شهرستان‌های آسیب‌دیده از سیل اظهارداشت: مدارس و دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده استان گلستان در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان که به علت سیل تعطیل شده بود، از فردا بازگشایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: برخی از مدارسی که شرایط حضور دانش آموزان در آنجا وجود ندارد را به شیفت‌های مخالف مدارس با شرایط مناسب تغییر دادیم.

وی افزود: در شهرستان آق قلا دانش‌آموزان مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب‌لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه به مدرسه سمیه ، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

گوهری‌راد گفت: در شهرستان گمیشان نیز مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا، ترکمن سیمین‌شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربیتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه‌نفس و مدارس آرخ و بقیه نیز در مکان خود دایرهستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: بقیه مدارس این شهرستان‌ها نیز بدون مشکلی دایر هستند.