۰ نفر

وزیر کشور: وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
کد خبر: 345608
وزیر کشور: وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد

وزیر کشور که به منظور ارزیابی آخرین وضعیت وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان خوزستان به اهواز سفر کرده است، گفت:‌ وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد و باثبات و پایدار می باشد .

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی در این باره گفت: شب گذشته سیلاب از یکی از کانال های انتقال آب رودخانه کرخه که از حاشیه شهر اهواز عبور می کرد به برخی معابر حاشیه ای شهر اهواز سرایت کرد که بلافاصله دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به رفع مشکل وارد عمل شدند و در حال حاضر وضعیت به طور کامل در کنترل می باشد.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه  بحران در برخی از مناطق استان خوزستان که دچار سیلاب هستند به طور کامل از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کنترل و مدیریت می باشد افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی امروز از برخی مناطق استان خوزستان، شاهد کاهش سیلاب هستیم و انشاالله تا امشب مشکل حاشیه شهر اهواز نیز مرتفع خواهد شد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قائم مقام ستاد مدیریت بحران با تاکید براینکه تاکنون همکاری مردم با نیروهای امدادی در بسیاری از مناطق مطلوب و قابل تقدیر بوده است  ، از همه هموطنان خواست همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذیربط و مدیریت بحران توجه لازم را داشته باشند و  نسبت به اسکان امن و موقت در مناطق از پیش تعیین شده اقدام کنند.