۰ نفر

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

کمک ۴۳میلیارد ریالی کرمانشاهیان به سیل زدگان

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۳۰
کد خبر: 345486
کمک ۴۳میلیارد ریالی کرمانشاهیان به سیل زدگان

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه کرمانشاه در سیل اخیر آسیب فراوانی دیده است، گفت: با این وجود مردم خیر استان کرمانشاه بیش از چهار میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهدا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، حسین خدرویسی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی کمک ۴۳ میلیارد ریالی کرمانشاهیان به سیل زدگان کشورهمچون مواد غذایی، پتو، موکت، فرش و .. به مردم سیل زده کشور اعطا شده، افزود: این میزان کمک مردمی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کرمانشاه اهدا شده است.

وی اظهار داشت: کمک‌های نقدی مردم نیکوکار کرمانشاه به حساب متمرکز استان‌های سیل زده همچون لرستان و گلستان واریز و کمک‌های غیرنقدی نیز در قالب کامیون‌هایی به این استان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کماکان ادارات این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان کرمانشاه آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و ارسال این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مناطق سیل زده کشور است.

خدرویسی افزود: مردم نیک‌اندیش استان کرمانشاه می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و یا شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی ایران در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان مشارکت کنند.