۰ نفر

جاده‌های استان تهران لغزنده و مه گرفته است

۵ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۲
کد خبر: 343587
جاده‌های استان تهران لغزنده و مه گرفته است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تمامی جاده های این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده و مه گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عادل مصدقی اظهار داشت: هم اکنون در جاده های هراز، فیروزکوه و دماوند باراش خفیف برف در جریان است و همچنین در بخشی از این جاده ها مه گرفتگی و کاهش دید برای رانندگان ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: مسافران که قصد سفر در این مسیرها را دارند با زنجیر چرخ و همچنین با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در سایر محورهای این استان به ویژه قم، ساوه، کرج و پاکدشت بارش باران در جریان است و به همین منظور تیم های راهداری به تمامی راه ها به ویژه به مناطق کوهستانی استان اعزام شدند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی استان گفت: هم اکنون شاهد تردد پرحجم در محورهای ورودی شهر تهران هستیم.
مصدقی با اشاره به پایداری سامانه بارشی در استان تهران به مسافران توصیه کرد از برپایی چادرهای مسافرتی و توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی در سراسر کشور با سامانه 141 تماس حاصل کنند.