۰ نفر

استاندار کرمانشاه اعلام کرد؛

یک میلیارد تومان کمک مردم در حساب یک سلبریتی

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۳۸
کد خبر: 341125
یک میلیارد تومان کمک مردم در حساب یک سلبریتی

استاندار کرمانشاه گفت: سلبریتی که حدود یک میلیارد تومان مردم به حساب وی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کرده بودند پای کار نیامده و اقدامی انجام نداده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، هوشنگ بازوند در جلسه دیدار با رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه ۱۰۴ هزار خانه تخریب شد، گفت: همچنین ۱۳ هزار جایگاه دامی و ۷ هزار واحد تجاری تخریب شد.

وی گفت: زلزله کرمانشاه در ۹ شهرستان و ۱۹۳۲ روستا خساراتی را وارد کرد که تعمیر ۶۷ هزار واحد در دستور کار قرار دارد و ۶۲ هزار واحد تاکنون به اتمام رسیده و همچنین از ۳۷ هزار واحد احداثی ۲۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

بازوند با اشاره به اینکه کمیته امداد ۹ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی را احداث و بازسازی کرده است، گفت: از این تعداد واحد فقط ۲۰۰ واحد باقی مانده و بقیه واحدها تحویل داده شده است.

به گفته وی همچنین ۱۱ هزار واحد دامی و ۷ هزار واحد تجاری به اتمام رسیده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در زلزله کرمانشاه مردم ۲۶۹ میلیارد تومان مواد غذایی کمک و توزیع کردند، گفت: ۶۳ میلیارد تومان وجه نقد به حساب هلال احمر از سوی مردم واریز شده است و همچنین ۲۲ میلیارد تومان مردم به حساب سلبریتی ها واریز کرده اند.

وی گفت: از کمک‌هایی که به سلبریتی ها واریز شده سه نفر آنها در منطقه در حال انجام کار هستند و فردی که حدود یک میلیارد مردم به حساب وی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کرده بودند پای کار نیامده و اقدامی انجام نداده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم در زلزله کرمانشاه برای کمک به این منطقه سنگ تمام گذاشتند، گفت: اقدام دولت بی نظیر بود به طوری که اعتبارات بعد از یک هفته ابلاغ شد و در حال حاضر ۹۵ درصد اعتبارات سال ۹۷ تخصیص یافته است